Ezekkel a tippekkel egyszerű az új e-mail marketing technikák elsajátítása
2021. november 12. írta: Leo Angol tanár Budapest

Ezekkel a tippekkel egyszerű az új e-mail marketing technikák elsajátítása

Ezekkel a tippekkel egyszerű az új e-mail marketing technikák elsajátítása

Az e-mail marketing hatékony eszköz a terméke marketingjéhez. Ezt a technikát azonban csak úgy találhatja hasznosnak, ha ismeri a témát. Itt jön a következő cikk; e-mail-marketing tanácsokat fog kapni, amelyek a siker felé vezetnek.

Egy kiváló tipp az e-mail marketinghez, hogy kövessen valamilyen frissítést termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Például hozzáadhat egy "vásárlás most" funkciót az e-mailjéhez. Az e-mail vége arra figyelmeztetheti olvasóit, hogy tartsák szem előtt a felár eladást is.

Adjon exkluzív tartalmat marketing e-mailjeiben. Ha olyan információkkal látja el a levelezőlistán szereplőket, amelyek nem állnak rendelkezésre a webhelyén, az ügyfelek nagyobb valószínűséggel elolvasnak minden üzenetet, és már alig várják őket. Ügyfelei különlegesnek és megbecsültnek fogják érezni magukat, ha releváns információkat kapnak e-mailjeiben.

Ha szeretné elérni, hogy az emberek jelentkezzenek, és engedélyt adjanak arra, hogy e-mailes marketingüzeneteket küldjenek nekik, ajánljon fel egy ösztönzőt. Kínáljon kedvezményt vagy kupont valamelyik termékére vagy szolgáltatására. Adjon hozzá egy fehér könyvet vagy hírlevelet a rést vagy a piacot illetően. Adjon valamit a leendő ügyfélnek azért, hogy hozzáférjen a postaládájához.

Bár az online promóció alapvető fontosságú, ne hagyja figyelmen kívül a levelezőlista offline népszerűsítésének lehetőségét. Ha új előfizetőket és potenciális ügyfeleket szeretne szerezni, keressen minden lehetőséget, hogy elterjedjen. Vállalkozása felépítésének nagyszerű lehetőségei a hálózatépítő eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken kínálkoznak.

Hetente egyetlen e-mailnél többet ne küldjön. Előfordulhat, hogy ügyfelei nagyon elfoglaltak, és sok üzeneten kell keresztülmenniük a nap folyamán. Ha túl sok üzenetet küld, előfordulhat, hogy ügyfelei egyszerűen hangolják üzeneteit, és csak azokat az üzeneteket olvassák el, amelyeket fontosnak tartanak (a marketingüzeneteket pedig soha nem tekintik fontosnak).

Az e-mail marketingkampányhoz, mint minden máshoz, tervezési és tesztelési fázisra van szükség. Tervezze meg az időt, és gondoskodjon arról, hogy üzenetei túlmutassanak minden, a spam elleni küzdelemben használt technikán, a tartalomszűrőktől a képblokkolókig és a java-scriptek elnyomásáig. Egymillió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudhatja, hogy látják-e.

Az e-mailes marketingkampány legjobb eredményének elérése érdekében alaposan tesztelje üzeneteit, mielőtt elküldi őket. Ne csak írjon be egy gyors üzenetet, és adja ki az előfizetői listájának anélkül, hogy először alaposan ellenőrizné. Tekintse meg a különböző levelezőprogramokban és különböző platformokon, hogy mindenki számára megfelelően jelenjen meg.

Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Láthatja majd, hogy milyen tartalmat küldenek az előfizetőiknek, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat érdemes használni, és melyiket kell távol tartania. Csak ügyeljen arra, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.

Összpontosítson egyetlen üzenetre minden elküldött e-mailre. Ne próbáljon meg egy csomó témát egyetlen e-mailbe zsúfolni. A túl sok információ oda vezethet, hogy a címzett nem olvas át mindent figyelmesen, és esetleg csak feldobja az üzenetet. Az e-mailben legyen informatív tárgysor és a téma lényege, hogy elolvassák.

Amint azt korábban említettük, az egyik leghatékonyabb módszer egy vállalkozás marketingjére az e-mail marketing. Ha helyesen szeretné használni, feltétlenül használja a fenti cikkben található tanácsokat. Rá fog jönni, hogy az e-mail marketing sokkal egyszerűbb, mint gondolta volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://tabletakcio.blog.hu/api/trackback/id/tr7216753788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

chiptuning budapest verblender, riemchen vízszerelő menedzserszűrés és lakberendezés üzemorvos fogorvos Székesfehérvár üzemorvosi vizsgálat