Hírnévmenedzsment: Nagyszerű hírnév építése és megtartása
2023. január 15. írta: Leo Angol tanár Budapest

Hírnévmenedzsment: Nagyszerű hírnév építése és megtartása

Hírnévmenedzsment: Nagyszerű hírnév építése és megtartása

 

Ahhoz, hogy valaki sikeres legyen bármilyen üzletben, kiváló hírnévre van szüksége. Meg kell értenie, hogyan működik a hírnévmenedzsment, hogy elkerülhesse a negatív figyelmet. A cikk segít megérteni, hogyan javíthatja üzleti hírnevét.

Ahhoz, hogy segítsen kiépíteni cége hírnevét, igényt kell tartania a nevére. Cégének vagy termékének neve alapvető fontosságú a márkaismertséghez. Számos olyan weboldal létezik, amely lehetővé teszi, hogy ellenőrizze terméke vagy cége nevét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy azt nem használja más.

Ha még gondosabban szeretne vigyázni vállalkozásának hírnevére, próbáljon meg riasztási rendszert létrehozni. Ez egy naponta érkező e-mail, amely értesíti Önt arról, ha cégét megemlítik az interneten. Ezek ugyan némi pénzbe kerülnek, és rövid időt vesz igénybe a beállításuk, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.

A hírneve kezelésének legjobb módja egyszerűen az, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt mindenkinek, akivel kapcsolatba kerül. Ha mindenki elégedett, akkor csak pozitív dolgokat mondanak, vagy éppen semmit. A szájpropaganda a legerősebb reklám, mert ingyenes és megállíthatatlan. Gondoskodjon róla, hogy soha senkinek ne legyen oka rosszat mondani Önnek.

Állítson fel reális elvárásokat az ügyfeleivel szemben. Ha kisvállalkozással rendelkezik, tudassa ügyfeleivel, hogy mikor fog válaszolni a kérdéseikre. Ha nem tud minden kérdésre azonnal válaszolni, helyezzen el egy bannert, amelyen az áll, hogy minden kérdésre egy bizonyos időn belül, például 72 órán belül válaszolnak.

Tegyen közzé moderálási irányelveket minden egyes weboldalán és közösségi médiafelületén. Az irányelvek közzétételével látogatói tudni fogják, hogy mi az elfogadható és mi nem elfogadható válasz a webhelyén és a közösségi médiaoldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, ami nem felel meg az iránymutatásoknak, távolítsa el a bejegyzést, és adjon magyarázatot arra, hogy miért távolították el a bejegyzést.

Soha ne vitatkozzon nyilvánosan közönségének egy tagjával. Ez egy remek módja annak, hogy megmutassa az embereknek, hogy Ön nem foglalkozik az igényeikkel. Amikor nyilvános nézeteltérés van egy vállalkozással és egy személlyel, általában a vállalatot állítják be rosszfiúnak, ezért legyen óvatos.

Soha ne tegyen közzé hamis értékeléseket és megjegyzéseket, amelyek pozitív fényben tüntetnék fel a vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél felismeri, ha átverik, és elveszíti a bizalmát Önben és a cégében. Ahelyett, hogy ügyfeleket nyerne, a végén elveszítheti őket.

Ahhoz, hogy növelje vállalkozásának hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék cégét. Lépjen velük többet kapcsolatba a közösségi hálózatokon. Ha az emberek látják, hogy az Ön cége nem csak egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és üzleti hírneve javulni fog.

Amikor választ készít egy negatív online értékelésre, igyekezzen a lehető legjobban elkerülni, hogy megemlítse cége nevét. Minél többször szerepel az oldalon, annál valószínűbb, hogy ez a keresőmotorok találatai között magasabban fog megjelenni, ami hatalmas csapást jelent az Ön vállalkozásának hírnevére.

A jó online hírnév megőrzése érdekében figyelemmel kell kísérnie azokat a helyeket, ahol valószínűleg szóba kerül a cége. Legyen tisztában azokkal a helyszínekkel, amelyeket az emberek a kommentek közzétételére használnak. Kezelje a kritikát, és mutassa meg másoknak a pozitív interakciókat, amelyekben az emberek az Ön szolgáltatásait igénybe vették.

Ahogy ez a cikk is mondta az elején, biztosnak kell lennie abban, hogy jó hírnevet tart fenn, hogy jó üzletet tudjon folytatni. Ez segít abban, hogy sikeres és nyereséges legyen. Fogja meg, amit a fenti cikkben tanult, és alkalmazza azt arra, hogy hogyan lehet pozitív hírnevet szerezni az üzleti világban.

A bejegyzés trackback címe:

https://tabletakcio.blog.hu/api/trackback/id/tr7018026492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

chiptuning budapest verblender, riemchen vízszerelő menedzserszűrés és lakberendezés üzemorvos fogorvos Székesfehérvár üzemorvosi vizsgálat